Vásárolj és nyerj kerti bútort!

Értékes Heti nyeremények + Fődíj akár 150.000 Ft értékben!

Részletek
Kezdőoldal
  • Ajánlataink
  • Kert-terasz
  • Tárolás
  • Garázs
  • Gasztro
Kezdőoldal
  • Kategóriák
    • Ajánlataink 
    • Beltéri tárolás 
    • Kert, terasz 
    • Garázs 
    • Gasztro 
    • Keter és Curver termékek 
  • Információ
    • Blog
    • Rólunk
    • Szállítás
    • Kapcsolat
    • onlinePénztárca
    • Gyakran Ismételt Kérdések
    • Nyereményjáték 2025
  • Partneri kedvezmény

Gyakran Ismételt Kérdések

KÉRDÉSEK

 

1. Hogyan tudom leadni a megrendelést?

2. Mennyi idő, amíg megkapom a terméket, ha ma megrendelem?

3. Mennyibe kerül a kiszállítás?

4. Hol tudom megtekinteni a termékeket? Személyes átvételre van-e lehetőség?

5. Nem tetszik a megrendelt termék. Elállhatok a vásárlástól?

6. Mit tegyek, ha szállítás közben megsérült a termék?

7. Nem jutok el a fizetésig, nem engedi véglegesíteni a megrendelést. Mi a teendő?

8. Eljutok a fizetésig, de nem volt sikeres a tranzakció. Mi a teendő?



VÁLASZOK

 

  1. Rendelést leadni kétféleképpen lehetséges

    ✓ Weboldalon keresztül: 0-24h nyitva, az év 365 napjában!:)
    ✓ Telefonos ügyfélszolgálaton: Amennyiben technikai hibába ütközöl, telefonon keresztül is tudjuk rögzíteni a rendelést (H-P 8-16h között). +36-70/442-5573


  2. Várható szállítási idők

    ✓ Raktáron lévő termékek esetén: A weboldalon „Raktáron” vagy "Utolsó darab!" felirat jelzi. A nagyobb kerti bútoroknál / házaknál valamivel hosszabb az átfutási idő, ezért a termék részletek oldalon tüntetjük fel az adott termékre vonatkozó határidő. Természetesen igyekszünk, hogy mielőbb kézbesítve legyen!

    ✓ Előrendelhető termék esetén: minden esetben jelölve van honlapon „Előrendelhető" státusszal, ezeknél az átfutási idő akár 3-4 hét is lehet.* Szezonban (március eleje - szeptember vége) sűrűbben érkezik szállítmány, így ekkor 2-3 hétre csökken az időtartam. Több helyen is jelöljük a várható a teljesítést (termék részletek oldal, kosár, megrendelés visszaigazoló e-mail), viszont ez kizárólag tájékoztató jellegű információ.

    *Amennyiben a rendelés a 30 napos határidőt meghaladja, a teljesítés pontos napjáról az Eladó a Vásárlóval minden esetben külön egyeztet.


  3. Szállítási díjak

    A termék részletek oldalon a Szállítási díjakra mutatva kijelzi, hogy 1 db termék rendelése esetén mennyi a szállítás. Több termék esetén ez nem mindig szorzódik a darabszámmal! Javasoljuk, hogy minden megvásárolni kívánt terméket helyezz a kosárba, majd a Kosár megtekintése> gombra kattintva a rendszer kikalkulálja a végösszeget.

    Amennyiben szeretnéd megtekinteni szállítási díj táblázatunkat, kattints a alábbi linkre (egész belföldön érvényes):
    ⇒ Szállítás ⇐



  4. Személyes átvétel a raktárunkban

      Webshopként üzemelünk, ezért üzlethelyiséggel, bemutatóteremmel nem rendelkezünk.

      Szegedi raktárunkban nincs pénztár, ezért helyszíni fizetésre sincs lehetőség.

      Figyelem! Bizonyos termékek nem vásárolhatók meg személyes átvétellel. Ezeknél a kosárban akkor sem kínálja fel ezt az opciót, ha egyébként raktáron van az áru!


    Szeretnéd megspórolni a szállítási költséget? A webshop felkínálja ezt a lehetőséget, ha minden kosárban lévő termék raktáron van.

    ✓ Átvételi cím: 6724 Szeged, Pulcz utca 46/B (megközelítés Vásárhelyi Pál utca felől)


    Feltételek:
    ✓ Sikeres online bankkártyás fizetés (SimplePay)
    ✓ H-P 07:00 - 14:00 óráig vehető át

    E-mailben értesítünk, amint átvehető a termék. Amennyiben nem raktáron lévő terméket szeretnél ilyen módon rendelni, fordulj bizalommal Ügyfélszolgálatunkhoz (H-P 8-16h): +36-70/442-5573


  5. Elállás

    A Vásárlónak (magánszemély) az átvételtől számítva 14 nap elállási joggal rendelkezik, amennyiben élsz vele, a terméket az összes tartozékával és a használati útmutatójával együtt kell visszajuttatni a részünkre, lehetőleg az eredeti csomagolásában (ez utóbbi nem feltétel).
    Visszaküldheted saját futárral vagy általunk szervezett fuvarral is. A teljes vételárat megtérítjük, azonban a szállítási költség a vásárlót terheli.
    Kérjük, a csomagba tedd bele a számlát és a kitöltött, aláírt elállási nyilatkozatot (megrendelés visszaigazolóban e-mailben csatoltuk).

    Bővebben az ÁSZF vonatkozó pontjában olvashatsz.


  6. Sérülten/törötten érkezett termék

    Kérjük, a sérülésről készült fénykép(ek)et küldd el e-mailben az info@rezonkft.hu címre, amennyiben a termék több alkatrészből tevődik össze, akkor a tartozékhoz tartozó kód megjelölésével (legtöbb esetben rá van nyomva, de a használati útmutatóban is megtalálható). Az elküldött panaszból egyértelműen derüljön ki, hogy melyik megrendelést / terméket érinti, illetve a hibában érintett termékek / alkatrészek darabszámára is szükség van.

    Bővebben az ÁSZF vonatkozó pontjában olvashat (Szavatossági jog).


  7. Nem jutok el a fizetésig

    Amennyiben nem sikerül leadni a megrendelést (pl.: kosárba helyezés után CHAT ablak ugrik fel, fizetéskor nem irányítja át a banki felületre, stb.) akkor bizonyára beragadtak a böngészési előzmények. Ezt az alábbi módszerek valamelyikével tudod kiküszöbölni:

✓ Ha mobiltelefonról / tabletről próbálkozol, és van rá lehetőséged, akkor inkább rendelj laptopról / asztali számítógépről

✓ Böngésző beállításaiban töröld a böngészési előzményeket (más néven: sütik, cookie-k)

✓ Nyiss inkognitó módban (más néven: Privát böngészésben) új ablakot

✓ Használj másik böngészőt

Amennyiben a fenti lépések nem vezettek eredményre, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon: +36-70/442-5573


8.
Sikertelen fizetés esetén

✓ Bankkártyás fizetés esetén kérjük, hogy a kiküldött Sikertelen fizetés-ről szóló e-mail szerint járj el
✓ Átutalással is kiegyenlítheted az előző pont szerint, ehhez SimplePay felületen az "Azonnali átutalás" lehetőséget válaszd
✓ Utánvétre váltás ugyanitt, a MÁS FIZETÉSI MÓD gomb megnyomásával lehetséges

 

Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
  • Gyakran Ismételt Kérdések
  • Árgarancia
  • Rólunk
© Rezon 2000. Kft. - Kerti bútorok és tárolók, műanyag polcok, szekrények és dobozok forgalmazója
  • 6722 Szeged, Petőfi Sándor sgt. 5.
  • +36 70 442 5573
  • info@rezonkft.hu
  • facebook

  • instagram

Hírlevél feliratkozás
Feliratkozás
Árukereső.hu Árukereső.hu
olcsobbat.hu
favi.hu
onlinepenztarca.hu
otp_aruhitel
  • Ajánlataink 
  • Beltéri tárolás 
  • Kert, terasz 
  • Garázs 
  • Gasztro 
  • Keter és Curver termékek 
  • Információ
    Információ
    • Blog
    • Rólunk
    • Szállítás
    • Kapcsolat
    • onlinePénztárca
    • Gyakran Ismételt Kérdések
    • Nyereményjáték 2025
  • Partneri kedvezmény
Belépés
Regisztráció
oogle
Kosár
A kosár üres. Vásárláshoz kattintson ide!
🍪 Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.