Leggyakoribb kérdések

1. Mennyibe kerül a szállítás?

0-4999,-Ft-ig             1290.-Ft
5000-9999,-Ft-ig        990,-Ft
10000-14999,-Ft-ig    690,-Ft
15000,-Ft felett           ingyenes

2. …….. városba, faluba is szállítanak?
Magyarország bármely pontjára az első pontban megadott szállítási díjjakért szállítunk.

3. Mikorra érkezik meg a rendelésem?
– Abban az esetben ha raktáron lévő termékből rendelt és még dél előtt, akkor a következő munkanapon szállítjuk. (ha délig nem adta le rendelését, akkor a rendeléstől számított 2. munkanapon szállítunk)
– Abban az esetben ha előrendelhető terméket rendelt, úgy telefonon vagy emailben értesítjük, hogy mikorra tudjuk teljesíteni rendelését.

4. Van e raktáron xy termékből?
Ha a terméklapon az “előrendelhető” jelzőt látja, csak abban az esetben nincs raktáron a termék.

5. Miért nem kaptam email értesítőt a rendelésemről?
Ez abban az esetben fordulhat elő ha:
– elírta az email címét
– esetleg a “spam” mappába érkezett az értesítő

6. Mit tegyek ha sérülten érkezett a rendelésem?
A sérült termékről az info@rezonkft.hu email címre küldje el a sérült termékről a képet/képeket és röviden írja le a problémát. Amennyiben 1-2 órán belül nem válaszolunk levélben vagy a megadott elérhetőségek valamelyikén, kérem hívja az ügyfélszolgálatunkat a +36 70 442 5573-as telefonszámon és segítünk megoldani a lehető legrövidebb időn belül.

7. Mennyi időbe telik a sérült termék cseréje, feldolgozása?
Normális esetben 2 nap alatt a sérült termék/elem cserére kerül. Amennyiben a termék nincs készleten, más alternatív megoldást kínálunk fel ami garantáltan megfelel az elvárásainak.

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS
Nem köszönöm
Köszönjük, hogy feliratkozott! Kérjük, nézze meg email fiókját és erősítse meg feliratkozását.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup