Leggyakoribb kérdések

1. Mennyibe kerül a szállítás?

0-4999,-Ft-ig             1290.-Ft
5000-9999,-Ft-ig        990,-Ft
10000-14999,-Ft-ig    690,-Ft
15000,-Ft felett           ingyenes

2. …….. városba, faluba is szállítanak?
Magyarország bármely pontjára az első pontban megadott szállítási díjjakért szállítunk.

3. Mikorra érkezik meg a rendelésem?
– Abban az esetben ha raktáron lévő termékből rendelt és még dél előtt, akkor a következő munkanapon szállítjuk. (ha délig nem adta le rendelését, akkor a rendeléstől számított 2. munkanapon szállítunk)
– Abban az esetben ha előrendelhető terméket rendelt, úgy telefonon vagy emailben értesítjük, hogy mikorra tudjuk teljesíteni rendelését.

4. Van e raktáron xy termékből?
Ha a terméklapon az “előrendelhető” jelzőt látja, csak abban az esetben nincs raktáron a termék.

5. Miért nem kaptam email értesítőt a rendelésemről?
Ez abban az esetben fordulhat elő ha:
– elírta az email címét
– esetleg a “spam” mappába érkezett az értesítő

6. Mit tegyek ha sérülten érkezett a rendelésem?
A sérült termékről az info@rezonkft.hu email címre küldje el a sérült termékről a képet/képeket és röviden írja le a problémát. Amennyiben 1-2 órán belül nem válaszolunk levélben vagy a megadott elérhetőségek valamelyikén, kérem hívja az ügyfélszolgálatunkat a +36 70 442 5573-as telefonszámon és segítünk megoldani a lehető legrövidebb időn belül.

7. Mennyi időbe telik a sérült termék cseréje, feldolgozása?
Normális esetben 2 nap alatt a sérült termék/elem cserére kerül. Amennyiben a termék nincs készleten, más alternatív megoldást kínálunk fel ami garantáltan megfelel az elvárásainak.

Hírlevél feliratkozás

Partnereink