Kezdőoldal

Tel: +36 70 442 5573

Kezdőoldal
  • Kategóriák
    • Ajánlataink 
    • Tárolás 
    • Kert, terasz 
    • Garázs 
    • Gasztro 
  • Információ
    • Blog
    • Rólunk
    • Szállítás
    • Kapcsolat
    • onlinePénztárca
    • Gyakran Ismételt Kérdések
  • Partneri kedvezmény

Gyakran Ismételt Kérdések

KÉRDÉSEK

 

1. Hogyan tudom leadni a megrendelést?

2. Mennyi idő, amíg megkapom a terméket, ha ma megrendelem?

3. Mennyibe kerül a kiszállítás?

4. Személyes átvételre van lehetőség?

5. Nem tetszik a megrendelt termék. Elállhatok a vásárlástól?

6. Mit tegyek, ha szállítás közben megsérült a termék?

7. Nem jutok el a fizetésig, nem engedi véglegesíteni a megrendelést. Mi a teendő?

8. Eljutok a fizetésig, de nem volt sikeres a tranzakció. Mi a teendő?



VÁLASZOK

 

  1. Rendelést leadni kétféleképpen lehetséges 

    ✓ Weboldalon keresztül: 0-24h nyitva, az év 365 napjában!:) Segítséget ITT találsz: 
    ✓ +36-70/442-5573 telefonszámon: Amennyiben technikai hibába ütközöl, telefonon keresztül is tudjuk rögzíteni a rendelést (H-P 8-16h között)

  2. Várható szállítási idők

    ✓ Raktáron lévő termékek esetén: a kiszállítási idő 2-3 munkanap, de igyekszünk, hogy mielőbb kézbesítve legyen – weboldalon „RAKTÁRON”  felirat jelzi.       

    ✓ Előrendelhető termék esetén: minden esetben jelölve van honlapon „Előrendelhető" státusszal, az átfutási idő akár 3-4 hét is lehet. 

    Amennyiben a rendelés a 30 napos határidőt meghaladja, a teljesítés pontos napjáról az Eladó a Vásárlóval minden esetben külön egyeztet.

  3. Szállítási díjak

    A termék oldalon Javasoljuk, hogy minden megvásárolni kívánt terméket helyezz a kosárba, majd a Kosár megtekintése> gombra kattintva a rendszer kikalkulálja a végösszeget.

    Amennyiben szeretnéd megtekinteni szállítási díj táblázatunkat, kattints a alábbi linkre (egész belföldön érvényes):
    ⇒  Szállítás ⇐


  4. Személyes átvétel

    Szeretnéd megspórolni a szállítási költséget? A webshop felkínálja ezt a lehetőséget, ha minden kosárban lévő termék raktáron van.

    ✓ Átvételi cím: 6724 Szeged, Pulcz utca 46/B (megközelítés Vásárhelyi Pál utca felől)


    Feltételek:
     ✓ Sikeres online bankkártyás fizetés (SimplePay)
     ✓ H-P 07:00 - 14:00 óráig vehető át

    E-mailben értesítünk, amint átvehető a termék. Amennyiben nem raktáron lévő terméket szeretnél ilyen módon rendelni, fordulj bizalommal Ügyfélszolgálatunkhoz (H-P 8-16h): +36-70/442-5573 

  5. Elállás

    A Vásárlónak az átvételtől számítva 14 nap elállási joggal rendelkezik, amennyiben él vele, a terméket az összes tartozékával és a használati útmutatójával együtt kell visszajuttatni a  részünkre, lehetőleg az eredeti csomagolásában (ez utóbbi nem feltétel).
    Visszaküldheted saját futárral vagy általunk szervezett fuvarral is. A teljes vételárat megtérítjük, azonban a szállítási költség a vásárlót terheli.
    Kérjük, a csomagba tedd bele a számlát és a kitöltött, aláírt elállási nyilatkozatot (megrendelés visszaigazolóban e-mailben csatoltuk).

    Bővebben az ÁSZF vonatkozó pontjában olvashatsz.

  6. Sérülten/törötten érkezett termék

    Kérjük, a sérülésről készült fénykép(ek)et küldd el e-mailben az info@rezonkft.hu címre, amennyiben a termék több alkatrészből tevődik össze, akkor a tartozékhoz tartozó kód megjelölésével (legtöbb esetben rá van nyomva, de a használati útmutatóban is megtalálható). Az elküldött panaszból egyértelműen derüljön ki, hogy melyik megrendelést / terméket érinti, illetve a hibában érintett termékek / alkatrészek darabszámára is szükség van.

    Bővebben az ÁSZF vonatkozó pontjában olvashat (Szavatossági jog).

  7. Nem jutok el a fizetésig

    Amennyiben nem sikerül leadni a megrendelést (pl.: kosárba helyezés után CHAT ablak ugrik fel, fizetéskor nem irányítja át a banki felületre, stb.) akkor bizonyára beragadtak a böngészési előzmények. Ezt az alábbi módszerek valamelyikével tudod kiküszöbölni:

✓ Ha mobiltelefonról / tabletről próbálkozol, és van rá lehetőséged, akkor inkább rendelj laptopról / asztali számítógépről  

✓ Böngésző beállításaiban töröld a böngészési előzményeket (más néven: sütik, cookie-k) 

✓ Nyiss inkognitó módban (más néven: Privát böngészésben) új ablakot

✓ Használj másik böngészőt



8.
Sikertelen fizetés esetén

✓ Bankkártyás fizetés esetén kérjük, hogy a kiküldött Sikertelen fizetés-ről szóló e-mail szerint járj el
✓ Átutalással is kiegyenlítheted az előző pont szerint, ehhez SimplePay felületen az "Azonnali átutalás" lehetőséget válaszd
✓ Utánvétre váltás a MÁS FIZETÉSI MÓD gomb megnyomásával lehetséges

Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Rezon 2000 Kft webáruház
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
  • Gyakran Ismételt Kérdések
  • Árgarancia
  • Rólunk
© Rezon 2000. Kft. - Kerti bútorok és tárolók, műanyag polcok, szekrények és dobozok forgalmazója
  • 6722 Szeged, Petofi sgt. 5
  • +36 70 442 5573
  • info@rezonkft.hu
  • facebook

  • instagram

Iratkozz fel hírlevelünkre!
Feliratkozás
Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
olcsobbat.hu
favi.hu
www.rezonkft.hu a biano.hu-n
  • Ajánlataink 
  • Tárolás 
  • Kert, terasz 
  • Garázs 
  • Gasztro 
  • Információ
    Információ
    • Blog
    • Rólunk
    • Szállítás
    • Kapcsolat
    • onlinePénztárca
    • Gyakran Ismételt Kérdések
  • Partneri kedvezmény
Belépés
Regisztráció
oogle
Kosár
A kosár üres. Vásárláshoz kattintson ide!
Cookie beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhet, amivel elfogadja az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.