Gyakran Ismételt Kérdések

KÉRDÉSEK

 

1. Hogyan tudom leadni a megrendelést?

2. Mennyi idő, amíg megkapom a terméket, ha ma megrendelem?

3. Mennyibe kerül a kiszállítás?

4. Személyes átvételre van lehetőség?

5. Nem tetszik a megrendelt termék. Elállhatok a vásárlástól?

6. Mit tegyek, ha szállítás közben megsérült a termék?

7. Nem jutok el a fizetésig, nem engedi véglegesíteni a megrendelést. Mi a teendő?

8. Eljutok a fizetésig, de nem volt sikeres a tranzakció. Mi a teendő?



VÁLASZOK

 

  1. Rendelést leadni kétféleképpen lehetséges 

    Weboldalon keresztül: Bankkártyával, Átutalással, Utánvéttel (+600 Ft). Segítséget itt találsz: https://www.rezonkft.hu/igy-egyszeru-vasarolni-nalunk
    +36-70/442-5573 telefonszámon: kizárólag Utánvéttel (+600 Ft) tudjuk rögzíteni a rendeléseket


  2. Várható szállítási idők

    Raktáron lévő termékek esetén: a kiszállítási idő 2-3 munkanap, de igyekszünk, hogy mielőbb kézbesítve legyen – weboldalon „RAKTÁRON” vagy „UTOLSÓ DARABOK” felirat jelzi.       
    Előrendelhető termék esetén: az átfutási idő akár 3-4 hét is lehet – minden esetben jelölve van honlapon   „KÜLSŐ RAKTÁRRÓL” illetve „ELŐRENDELHETŐ” címkékkel.
    Amennyiben a rendelés a 30 napos határidőt meghaladja, a teljesítés pontos napjáról az Eladó a Vásárlóval minden esetben külön egyeztet.
  3. Szállítási díjak

    Megtekintéshez kattints a alábbi linkre (egész belföldre vonatkozik)
      Szállítás 


  4. Személyes átvétel

    Az alábbi feltételek együttes teljesülése esetén a következő címen van lehetőség: 6728 Szeged, Fonógyári út 13.
     ✓ Legyen raktáron a termékből a kívánt mennyiségben
     ✓ Kizárólag előre fizetés esetén (bankkártya vagy átutalás) 
     ✓ Munkanapokon 06:00 - 14:00 óráig át tudod venni 

    Amennyiben ezt választod, kérjük hívd nyitvatartási időben az ügyfélszolgálatunkat a +36-70/442-5573 telefonszámon és segítünk a lebonyolításban. Ezzel megspórolhatod a kiszállítási díjat.

  5. Elállás

    A Vásárlónak az átvételtől számítva 14 nap elállási joggal rendelkezik, amennyiben él vele, a terméket az összes tartozékával és használati útmutatójával együtt eredeti, sérülésmentes csomagolásában kell visszajuttatnia a  részünkre. A teljes vételárat megtérítjük, azonban a szállítási költségek a vásárlót terhelik. Bővebben az ÁSZF vonatkozó pontjában olvashat.

  6. Sérülten/törötten érkezett termék

    Kérjük, a sérülésről készült fénykép(ek)et küldd el e-mailben az info@rezonkft.hu címre, a használati útmutatóban a tartozékhoz található kód megjelölésével (amennyiben a termék több alkatrészből tevődik össze). Bővebben az ÁSZF vonatkozó pontjában olvashat (Szavatossági jog).

  7. Nem jutok el a fizetésig

    Amennyiben nem sikerül leadni a megrendelést (pl.: kosárba helyezés után CHAT ablak ugrik fel // fizetéskor nem irányítja át a banki felületre) akkor bizonyára beragadtak a böngészési előzmények. Ezt az alábbi módokon lehet kiküszöbölni:
  • Ha mobiltelefonról / tabletről próbálkozol, és van rá lehetőséged, akkor inkább rendelj laptopról / asztali számítógépről  
  • Böngésző beállításaiban töröld a böngészési előzményeket (más néven: sütik, cookie-k) 
  • Nyiss innkognitó módban (más néven: Privát böngészésben) új ablakot
  • Használj másik böngészőt

8.
Sikertelen fizetés esetén

         - Bankkártyás fizetés esetén kérjük, hogy bejelentkezést követően a jobb felső sarokban található zöld színű felhasználó ikonra, azon belül a MEGRENDELÉSEK menüre, majd az aktuális rendelésre, végül a FIZETÉS gombra kattints
         - Átutalással is kiegyenlítheted az előző pont szerint, viszont a SimplePay felületen az "Azonnali átutalás" lehetőséggel
         - Utánvétre váltás a MÁS FIZETÉSI MÓD gomb megnyomásával lehetséges
         - Regisztráció nélkül vásároltál? Kérjük add fel újból a rendelést!